Mesti Baca!!!

Mesti Baca!!!
" Sedarilah posisi dan fungsimu dalam sejarah, dan laksanakanlah tugas suci ini dengan pengertian, keyakinan dan kesabaran. " (Imam Hasan Al-Banna)

Wednesday, December 14, 2011

~ I'm Back!!!! ~

Assalamualaikum to all readers!!

Lama betul rasanya x update blog.. I'm BACK!!! hoho...*suka sgt dye*
Alhmdulillah SPM baru2 ni berjalan dgn lancar. Last day SPM, 13/12/11,comey tarikh ni kan? tarikh ni akan sntiasa bersemadi di hati ssb sy sudah MERDEKA...haha.. bnyak sgt2 perkara yg nk kene qada nih,huhu..

Syukur sgt2 bila dapat tahu si dye dapat duduki SPM dgn lancar,walaupun dalam keadaan yg kurang mengizinkan. Tp rahmat Allah mengatasi segalanya,syukur sgt2.. Mggu dpan nk masuk sekolah memandu,x sbar rasenye nk drive.. Hrap2 masa training ni naik kreta auto,mudah sket,macam kat kl.. sy x suka manual! =='

"Buat shbt tercinta,sy harap awk peroleh kekuatan utk menghadapi masalah tu.. sy tahu awak kuat,kene lawan perasaan 2,sy akan sentiasa doakan yg terbaik utk awk.. suka duka kita hadapi sama2, tiada siapapun yg boleh ubah diri awk melainkan diri awk xsendiri,dgn keiizinan Ilahi............."


Firman Allah:
‘Kecuali orang-orang yang bertaubat, beriman dan beramal saleh, maka kejahatan mereka di ganti Allah dengan kebajikan. Dan adalah Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.’
-Surah Al-Furqan ayat 70.

No comments:

Post a Comment