Mesti Baca!!!

Mesti Baca!!!
" Sedarilah posisi dan fungsimu dalam sejarah, dan laksanakanlah tugas suci ini dengan pengertian, keyakinan dan kesabaran. " (Imam Hasan Al-Banna)

Wednesday, December 8, 2010

~AKU DITAG~

"ANDA DITAG"....
blurrrrr!!!!
lpas ziarah blog ema,bru la tau kene jwab soklan2 ni rupenye...
bese la ana ni shbt baru blogger.. masih pening2 lagi ttg blog nih!

p/S : papepon Ema,ana try jwab yg terbaik eh.. sori lmbat ats sbb2 tertentu~ ehhehe~

1.benda yang paling penting dalam hidup aku ialah :
-Allah,Rasulullah,Al-Quran,ibu bapa sensiasa di hati~

2.benda terakhir yang aku beli guna duit sendiri :
-errrm,kalu x slap ker0ngsang,beli kat mydin 2 mggu lpas,hehe..~


3.tempat perkahwinan dan tema :
-ntah,janji cantik dipandang & x mnyalahi syariat..huhue~


4.adakah aku sedang bercinta :
-urm,x tau..~

5.berapa lama aku akan mencinta pasangan aku :
-Abadan abada ,insya Allah...

6.novel/buku/majalah yang baru aku beli :
-.....................


7.antara mak dan ayah yang mana lagi mesra :
-mak kot

8.orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup aku :
-some0ne ~ (secret)

9.adakah aku basuh baju sendiri :
-Washing Machine buat (mcm jwpn slma!)

10.dimanakah tempat yang aku betul-betul nak pergi :
- tunaikan haji & umrah,i'Allah.. ke syurgaNYA...AMIN!!!

11.pilih satu peluk/cium :
- ..............

12.beritahu 3 benda tentang orang yang tag aku :
                    -periang,da mcm bdak2! hehe <Little Einsteins> hehe
                    - kalu dye bad mood,da mcm SINGA da.. xder org yg brani tegur,jgn maarah aaa... =P

13. 8 lagu yang aku suka dan selalu dengar :
- banyak sgt terutamanya nasyeeeedd, layannn~
 <ema cute> - my best fren 4 eva & eva,huhu~
blogger-emoticon.blogspot.com
p/s : ema! yang " tag versi ke-2 tu" fakh x prlu jwb la ea... lbeh kurang je mcm yang kat ats nih~hehe..
jgn maraah yup! (^.^)

No comments:

Post a Comment